Welkom op mijn persoonlijke Blog

Hier vindt u meer informatie over mij als persoon, over politieke zaken en andere reflecties op de maatschappij zoals ik die waarneem!

Wilt u meer weten, maar vindt u dit niet op deze site, mail mij dan gerust: arpad@quicknet.nl







donderdag 27 november 2008

Waterschapsverkiezingen; uitslag duurt langer! Is dat goed nieuws!?

Het bureau dat de telling van de stemmen voor haar rekening heeft genomen, is niet op tijd klaar met haar werk. Hoe kan dit nu?

Ik bedoel men heeft deze opdracht aangenomen met daarin hele duidelijke afspraken. Met heeft het werk goed kunnen plannen, men wist immers wanneer de stemmen binnenkwamen en hadden voor het tellen niet een dag voor, maar een hele periode. Dus elke dag een beetje tellen en dan op tijd klaar. Maar nee, dat blijkt niet het geval. Het is ongetwijfeld een goed bureau, dus dat plannen is ook goed gegaan.

Dus als ik het zo bezie kan het alleen maar betekenen, dat er veel meer stemmen zijn binnengekomen dan vooraf ingepland was (een gevalletje van meerwerk?) en daardoor vertraging is opgelopen. Goed nieuws dus. Of is dit nu een gevalletje van te optimistisch denken?

We horen het –iets later dan verwacht- vast nog wel. En hier is ook vast het laatste woord nog niet over gesproken!

Geen opmerkingen: