Welkom op mijn persoonlijke Blog

Hier vindt u meer informatie over mij als persoon, over politieke zaken en andere reflecties op de maatschappij zoals ik die waarneem!

Wilt u meer weten, maar vindt u dit niet op deze site, mail mij dan gerust: arpad@quicknet.nl







vrijdag 14 november 2008

Resultaat van de enquête van afgelopen week!

Het interesseert de burger helemaal niets, wat er met hun belastingcenten gebeurt bij het Waterschap.

In totaal reageerde 64 mensen op deze stelling.
50 mensen waren het oneens met de stelling en 14 toch nog voor.

Opmerkelijk dat het resultaat -in percentage uitgedrukt (78% oneens en 21 % eens)- overeenkomst met de opkomst bij de laatste verkiezingen, maar dan omgekeerd. Toen liet namelijk 21% zien, dat het hen wel interesseerde, door te stemmen. En 78% kwam niet. Ik hoop dat de opkomst nu meer gaat overeenkomen met de uitslag van onze enquête. Vandaar ook de nieuwe stelling.
Stemmen is in het bijzonder van belang voor inwoners van een stad of dorp!
Zie ook hieronder!
Stem lijst 5, nr. 12.

Geen opmerkingen: