Welkom op mijn persoonlijke Blog

Hier vindt u meer informatie over mij als persoon, over politieke zaken en andere reflecties op de maatschappij zoals ik die waarneem!

Wilt u meer weten, maar vindt u dit niet op deze site, mail mij dan gerust: arpad@quicknet.nl







woensdag 19 november 2008

Politiek café over de Waterschapsverkiezingen

Dinsdag 18 november, organiseerde Groen Links Haarlem een politiek café met als thema de waterschapsverkiezingen. Namens WaterNatuurlijk mocht ik het woord voeren, onder toeziend oog van enkele mede kandidaten van de lijst. Naast WaterNatuurlijk deden mee: VVD, CDA en PvdA. Ook de partij van de Dieren was aanwezig, maar nam geen deel aan het forum. Aanwezig waren een kleine 25 personen. Naar ik begreep een redelijk grote opkomst voor een politiek café.


Na een korte quiz met feiten en kennisvragen, werd overgaan op negen stellingen. Elke stelling ging naar een van de forumleden waarna de zaal de mogelijkheid kreeg om te reageren. Voor de echte liefhebber, ik kan ze uitschrijven en ook opnemen, maar ik zie die verzoeken wel tegemoet komen.

Het was een leuke avond en ik heb een aantal oprecht geïnteresseerde mensen gesproken. Ik wens de studenten bestuurskunde te Leiden het beste met hun opnamen en hoop snel een verwijzing te kunnen opnemen van jullie videoclip. En dank verder de aanwezigen voor hun aandacht. En ook de organisatie voor hun gastvrije uitnodiging en ontvangst.

Dimitri Arpad, lijst 5, nr. 12.

Geen opmerkingen: