Welkom op mijn persoonlijke Blog

Hier vindt u meer informatie over mij als persoon, over politieke zaken en andere reflecties op de maatschappij zoals ik die waarneem!

Wilt u meer weten, maar vindt u dit niet op deze site, mail mij dan gerust: arpad@quicknet.nl







woensdag 26 november 2008

Waterschapsverkiezingen, de statistieken van deze weblog

Nu de verkiezingen zijn afgelopen, maar de uitslag nog niet bekent is, lijkt het een mooi moment om eens terug te blikken op de bezoekersaantallen van deze blog.

Deze blog is in de periode van 12 november tot 23 november door meer dan 1800 (!) verschillende personen bekeken. De dagen 13, 15, 17 en 18 november waren het drukst. Daar was lag het bezoekersaantal boven de 300 personen.

Van het totaal van de bezoeker, kwamen er ongeveer 375 buiten het beheergebied van Rijnland, 6 bezoekers kwamen van buiten Nederland: IJsland, mijn vriendin Katrin Georgsdottir en haar ouders), Duitsland en België. Vanuit Amsterdam zijn 286 bezoekers geweest. Deels ligt dit binnen het beheergebied (o.a. Osdorp en Slotervaart), maar ik kan dat op dat niveau helaas niet verder uitsplitsen.

Van de bezoekers wist ruim 14 procent de weg direct te vinden en nog eens 13 procent kwam binnen via andere sites (met name via: waternatuurlijk.nl en hyves). De overige 73 procent kwam binnen via zoekmachines (eigenlijk alleen maar via google).

Binnenkort zal ik een soort dagboekje maken van mijn campagne (en activiteiten) en deze op mijn blog plaatsen. Maar eerst zal ik donderdag de voorlopige uitslag plaatsen.

Geen opmerkingen: