Welkom op mijn persoonlijke Blog

Hier vindt u meer informatie over mij als persoon, over politieke zaken en andere reflecties op de maatschappij zoals ik die waarneem!

Wilt u meer weten, maar vindt u dit niet op deze site, mail mij dan gerust: arpad@quicknet.nl







woensdag 5 november 2008

Waterschapsverkiezingen; politiek Café Haarlem, 18 november

Op 18 november a.s. zal, op initiatief van Groen Links Haarlem, een politiek café plaatsvinden in het teken van de Waterschapsverkiezingen. Namens de Lijst WaterNatuurlijk zal ik daar aan deelnemen. De partijen CDA, VVD en PvdA zullen ook deelnemen. Heeft u uw stembiljet ontvangen, maar heeft u nog niet gestemd en wilt u zeker weten dat ik uw stem waard ben, kom dan naar het politiek café. Eerst zullen de kandidaten zich kort voorstellen om aansluitend aan de hand van prikkelende stelling de reacties te geven.

Het begint om 20:00 uur in Juffrouw zonder zorgen, Grote Houtstraat 142A, in Haarlem.

Vooraf aanmelden is niet verplicht, maar omdat de ruimte niet heel groot is, heeft het wel de voorkeur dat even te doen. Dat kan per e-mail: mirjamfopma@online.nl
Ik hoop je daar te zien.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Dimitri,
Heb je laatst gesproken en ik vind dat je een goed inhoudelijk verhaal bezit. Dit schort er nog wel eens aan bij de andere kandidaten.

Door je ongelovige kennis en interesse over waterbeheer, ben je voor mij de juiste man.

Succes
Groet van Pascal