Welkom op mijn persoonlijke Blog

Hier vindt u meer informatie over mij als persoon, over politieke zaken en andere reflecties op de maatschappij zoals ik die waarneem!

Wilt u meer weten, maar vindt u dit niet op deze site, mail mij dan gerust: arpad@quicknet.nl







maandag 26 april 2010

D66 TK-lijst zonder Dimitri Arpad

Helaas. Ik ben het niet geworden, ik sta niet op de lijst voor de Tweede Kamerverkiezingen van 9 juni a.s. Ik wil iedereen die op mij gestemd hebben -en dat waren er nog meer dan ik had gedacht- enorm bedanken voor het uitgesproken vertrouwen in mij. Gelukkig zijn de mensen die wel op de lijst staan, ook wel hele goede kandidaten.

Blijf D66 volgen en steunen. Kijk voor meer informatie over de kandidaten, het verkiezingsprogramma en hoe je lid kunt worden,op: www.d66.nl
STEM 9 JUNI D66!

Geen opmerkingen: