Welkom op mijn persoonlijke Blog

Hier vindt u meer informatie over mij als persoon, over politieke zaken en andere reflecties op de maatschappij zoals ik die waarneem!

Wilt u meer weten, maar vindt u dit niet op deze site, mail mij dan gerust: arpad@quicknet.nl







vrijdag 26 maart 2010

Reactie op "De noodzaak van een vitale lokale democratie"

Dinsdag 2 maart 2010, werd onder de kop "De noodzaak van een vitale lokale democratie" op de website van het D66 Kenniscentrum een discussiedocument gepubliceerd: 'Op weg naar een gemenebest van vrije burgers'
"In dit discussiedocument bespreken Engels en Klijnsma de noodzaak van hervormingen van het democratische bestel op zowel centraal als decentraal niveau." Daarop heb ik een reactie geschreven. Deze reactie heb ik op een aparte pagina in deze blog opgenomen.

Geen opmerkingen: