Welkom op mijn persoonlijke Blog

Hier vindt u meer informatie over mij als persoon, over politieke zaken en andere reflecties op de maatschappij zoals ik die waarneem!

Wilt u meer weten, maar vindt u dit niet op deze site, mail mij dan gerust: arpad@quicknet.nl







zaterdag 1 november 2008

WaterNatuurlijk Kustloop, 15 november. Inschrijven vanaf vandaag!

Op 15 november organiseer ik de WaterNatuurlijk Kustloop. Het parcours begint (om 10:30 uur) bij de ingang van de Amsterdamse Waterleidingduinen de Oase.

Deze loop staat in het teken van de Waterschapsverkiezingen. Het parcours gaat langs vier plekken waarbij duidelijk wordt wat het Hoogheemraadschap Rijnland een rol heeft. Na de Oase lopen we naar Zandvoort (ca 7km), vervolgens naar Parnassia (ca. 5,5 km) en tot slot door naa IJmuiden Seaport Marina (ca. 6,5 km).

U kunt zich inschrijven per e-mail, of bij Runnersworld Haarlem (Anegang 29, Haarlem Centrum). Voor meer informatie wil ik u verwijzen naar de folder, die u kunt ophalen bij Runnersworld (download folder volgt)

N.B. In de folder heb ikzelf twee fouten gemaakt.

1- Uit de tekst lijkt het alsof er in de Amsterdamse Waterleidingduinen geen drinkwaterwinning meer plaatsvindt, dit is absoluut niet het geval. De duinen zijn en blijven de functie drinkwaterwinning houden. De drinkwaterwinning is wel gestopt in de meer noordelijk gelegen duinen (in beheer bij PWN).

2- De genoemde afstand bij etappe 1 is niet ca. 10 km, maar ca. 7 km.

Geen opmerkingen: